برای تو عشق من...


eshgh

 سلام..

چطوووووری؟؟ عشق من

خوووووب برا خوودت میبریو میدوووزی لوووس مسخره؟؟؟

بخدا این یکی دوهفته خیلی مریض بودم حالم داش از خدمت و همه بهم میخورد . میخواستم حتی فرااار کنم.اما بخاطر قوولی ک دادم بخاطر آیندم مجبور طاقت بیارموو تحمل کنم حتی اگ قرار باشه چند وقت باتو سرد باشم..من حرفمووو یادم نرفته ک گفتم فردا بیشتر از دیروز دوووست دارم!!!

حالا چ یادت بکنم چ نکنم چ محل بدم بقول تو چ ندم..هیچ کارمن دلیل بر فراموش کدنم ک کی بودیوو و کی هستی نیس دخترجوووووووووووون..

دیروز عصر ک از پادگان اومدم همینجور ک دستم ب گوشیم رسید ب دوستت پیام دادم امروز صبح هم ب دخترخالت پیام دادم اما جوابی نیومد ک نیومد....

مخلصه کلام ببین عشق من خب::: من دوست دارم مث قبل تازه خیلی بیشتر با این دلتنگیای چند وقته ک همشون بغض شده تو دلم.. هیچ وقت بیخیالت نشدم و نمیشم چ الاااااان چ .... پس هیچوقت فکرالکی نکن ..نیگااا فکر الکی نکن ...

منتظر زنگتم عشق من....

دوست داااااااااااااااااااااااااااااارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 13 اسفند 1394برچسب:,ساعت9:19توسط rahi | |